whastapp knop in VerzekeringApp

Pech of schade onderweg? WhatsApp met de Nh1816 Alarmcentrale!

18 februari 2025

Vanaf nu kun je bij pech of schade onderweg ook via WhatsApp contact opnemen met de Nh1816 Alarmcentrale. Dit kan eenvoudig via de VerzekeringApp. Voor andere noodsituaties verzoeken wij om te bellen met de Nh1816 Alarmcentrale. 

Hoe werkt het? 

  1. Open de VerzekeringApp en druk op het noodnummer (te vinden op het inlogscherm, de homepagina of de adviseurspagina). 
  2. Kies de optie WhatsApp. 
  3. WhatsApp opent automatisch met een voorgeschreven bericht: "Ik heb hulp nodig." 
  4. Je beantwoordt enkele korte controlevragen, zoals:
    • Gaat het om een nieuw of bestaand schadedossier? 
    • Wat is je naam en geboortedatum?
    • Wat is je kenteken?
  5. Na het beantwoorden van deze vragen word je direct in contact gebracht met de eerstvolgende beschikbare hulpverlener. 

Belangrijk 

  • De WhatsApp-optie is alleen beschikbaar in de nieuwste versie van de VerzekeringApp. Controleer in de Google Play Store of Apple App Store of jouw app up-to-date is. 
  • In de Mijn-Polissen.nl omgeving is WhatsApp niet beschikbaar. 
  • Voor politie, brandweer of ambulance belt u binnen Europa altijd met 112.

Heb je vragen over de VerzekeringApp of Mijn-Polissen.nl? Neem dan contact op met jouw verzekeringsadviseur. Heb je de VerzekeringApp nog niet geïnstalleerd? Ga dan naar verzekeringapp.nl en download de app. 

Naar boven