Het Raadhuis Verzekeringen & Hypotheken
Persoonlijk contact vinden wij van onschatbare waarde.
Hier zeggen we ‘Liempt’ in plaats Liempde. Ik ben er geboren en getogen en als ik aan ‘Liempt’ denk, zie ik lange rijen populieren in een prachtig weidelandschap. Deze wilgensoort kenmerkt onze streek, De Meijerij. We zijn omringd door natuurgebieden, waardoor het riviertje de Dommel stroomt, maar we hebben ook de economische levensader snelweg A2 om de hoek liggen. Je bent vanuit Liempde zo in Den Bosch en Eindhoven. Zoals in veel kleinere plaatsen in Nederland, zijn mensen hier betrokken, maar ook nuchter. Doe maar gewoon… Er zijn hier voornamelijk vrijstaande huizen en twee-onder-een-kapwoningen te vinden en ook zelfbouw komt veel voor. Het is normaal dat je elkaar helpt bij verbouwingen en verhuizingen.
De enorme betrokkenheid zie je al terug in de lokale supermarkt, waar klanten muntjes in buizen voor de lokale sportverenigingen verzamelen, Dat levert de clubs jaarlijks maar liefst twaalfduizend euro op. Ons kantoor is hoofdsponsor van voetbalvereniging DVG uit Liempde, een club waar ik jeugdtrainer- en leider ben geweest. We steunen ook elk jaar Liempt in het Licht, de kerstversiering die door de hele dorpskern wordt opgehangen. Leden van de sportverengingen brengen de negen kilometer aan lichtjes aan en halen ze in januari weer weg. Vorig jaar kozen we samen met Nh1816 de SPILL, een stichting voor lokale projecten, de EHBO en de Zonnebloem als sponsorprojecten uit.
Ons kantoor, gevestigd in het voormalig gemeentehuis, staat in het hart van Liempde. Klanten lopen makkelijk even binnen, ze weten dat de koffie altijd klaar staat. Of we gaan naar ze toe. Persoonlijk contact vinden we van onschatbare waarde. Het past bij onze klanten, die voornamelijk in Liempde en omgeving wonen, maar het werkt ook gewoon goed. Een motorrijder ging onderuit in Oostenrijk en eenmaal terug in Nederland, hebben wij deze klant meteen bezocht. Binnen twee dagen was de schade uitgekeerd. Een tip die ik klanten meegeef: gebruik een verzekering voor essentiële zaken. Er dreigt een claimcultuur te ontstaan, waarbij zelfs de allerkleinste schades worden aangebracht. Daar is uiteindelijk niemand mee geholpen.
We focussen op kwaliteit en hoogwaardig advies met een menselijke maat. Groei komt op de tweede plaats. Die koers houden we ook in de toekomst aan voor onze zakelijke en particuliere klanten. Voor snel succes ben je hier trouwens aan het verkeerde adres. De Liempdenaren beoordelen of we het goed doen, hun mening is onze graadmeter. Dat neemt niet weg, dat we social media en online hulpmiddelen als de verzekeringsapp van Nh1816 strategisch blijven inzetten. Als klanten er prijs op stellen, gaan we de komende jaren WhatsApp intensiever benutten.