Verzekeringsadviseurs aan het woord
Lees de inspirerende verhalen van de local hero's waar wij uitsluitend mee samenwerken. Wat voegt een verzekeringsadviseur toe en welke rol speelt hij in het uitdragen van onze lokale betrokkenheid?
-
Vericon Advies
"Goed advies houdt voor mij direct verband met betrokkenheid en vakmanschap."
-
Fundament Financieel Advies
"De uitwerking van financieel advies moet zo zijn, dat een klant zich hier comfortabel bij voelt en ’s-nachts lekker kan slapen."
-
Storms Financiële Diensten
"Goed advies betekent dat je klanten laat denken aan zaken waar ze niet bij stil staan. En dat je met alternatieven komt."
-
Beljaars Hypotheken en Verzekeringen
"Mijn missie is om het beste voor de klant te doen. En dan kan 'nee' ook een antwoord zijn."
-
Assurantiekantoor Wigger
"Eerst klanten écht leren kennen, ontdekken wat er in hun levens speelt en dan pas adviseren."
-
De Bruine Hypotheken & Pensioenen
"We verbinden klant en verzekeraar en zorgen ervoor dat de klant in het complexe financiële labyrint de meest optimale route kan volgen."
-
Jos Kamp Assurantiën
"Met persoonlijke benadering en door een stapje harder voor klanten te lopen, maakt een financieel adviseur het verschil."
-
Wim Jansen Assurantiën
"Een financieel adviseur maakt alleen al het verschil door ervoor de klant te zijn en bereikbaar te blijven. Klanten hoeven niet eens een afspraak te maken, ze kunnen zo binnenlopen."
-
Wonen & Welzijn
"Voor ons betekent goed advies een maatoplossing die we samen met de klant vinden. Met de nadruk op ‘sa-men’."
-
Koos Rook Financiële Diensten
"We willen een klant zodanig leren kennen, dat we op allerlei terreinen kunnen meedenken"
-
Senders & van Balsfoort
"Goed advies begint met inlevingsvermogen in je klant"
-
ZEST Magazine: Van Wijngaarden
"Persoonlijk en bereikbaar zijn voor de klant, dat is mij met de paplepel ingegoten"