De Beste Particuliere Schadeverzekeraar, het is nogal een titel. Wij hebben ‘m wederom gekregen, dankzij de waardering van de adviseurs. De beste zijn én blijven voor onze verzekerden en local hero’s, is onze overkoepelende ambitie bij Nh1816. Ook bij de afdeling personenschade. Als teamleider geeft Marit Geesthuijsen een kijkje in onze keuken waarin wij continu streven naar Michelinsterrenniveau dankzij natuurlijke ingrediënten. Want een natuurlijke en persoonlijke aanpak is bepalend voor ons succes, maar bovenal voor het herstel en dus het geluk van onze klanten. Want zij staan centraal. De Beste Particuliere Schadeverzekeraar, het is nogal een titel.
Klanten zijn voor ons overigens niet alleen verzekerden. Ook mensen die vanuit een situatie na een ongeval ons dankzij wet- en regelgevingbenaderen, zien wij als ‘klanten’. Wij hebben het daarom liever over betrokkenen. De persoonlijke benadering is voor ons het uitgangspunt vanaf de start van de melding tot aan de eindregeling. Letsel heeft behoorlijke impact op het dagelijks leven. Daarom willen wij snel contact opnemen en betrokkenen niet laten wachten totdat zij iets horen van de verzekeraar.
Financiële zorg wegnemen
Knuffel
Zijn bij een schade jonge kinderen betrokken? Dan ontvangen zij een knuffel. Zonder logo en reclame. Het gaat niet om Nh1816. Wij vinden het belangrijk dat kinderen troost vinden en misschien zelfs dankzij de knuffel een glimlach op hun gezicht krijgen.
Ladekastje
Onze aanpak zetten wij graag verder kracht bij. Daarom zoeken wij continu medewerkers die het leuk vinden om bij een vervelende gebeurtenis niet als logge verzekeraar, maar vooral in oplossingen en buiten de kaders, te denken.
Samen groeien
Daarvoor werken wij o.a. met een kweekvijver voor medewerkers die vanuit de afdeling Schade door kunnen groeien naar onze afdeling. Zij hebben de Nh1816-mentaliteit. Binnen de afdeling gaat een aantal collega’s zelf op bezoek bij betrokkenen. Zo geven zij gezicht aan Nh1816, zij luisteren naar de betrokkenen en bieden handvatten. Als laatste stap hebben wij een eigen medische dienst ingericht met daarbij een medisch consultant en medisch adviseurs. De eerste beoordeling wikkelen wij in huis af, waardoor er geen vertraging in het proces ontstaat.