Uit de vandaag gepubliceerde ranglijst ‘VerzekeraarsInBeeld’, namens het Verbond van Verzekeraars, blijkt dat Nh1816 een gemiddeld rapportcijfer van 7,9 krijgt van verzekerden die aan het onderzoek meededen. Hiermee staan wij bovenaan de lijst met landelijke schadeverzekeraars en op een stevige tweede plek, naast de lokale verzekeraar ZLM.
Resultaat Nh1816 Verzekeringen
VerzekeraarsInBeeld toont hoe ruim 10.000 verzekerden hun verzekeraar beoordelen. Net als voorgaande jaren blijkt de klantwaardering weer hoog voor Nh1816 Verzekeringen. Op bijna alle fronten zien we een lichte stijging in de cijfers: zo stijgt onze klantgerichtheid van een 8,1 naar een 8,2. Onze deskundigheid is omhoog gegaan van een 8,0 naar een 8,1. We scoren iets hoger op duidelijkheid met een 7,9, ten opzichte van de 7,8 vorig jaar. En met een rapportcijfer van 7,8 zijn verzekerden nog net zo tevreden met Nh1816. We zijn trots op deze mooie resultaten! Het is tevens een waardering voor onze samenwerking met financieel adviseurs.
Over het onderzoek
VerzekeraarsInBeeld is een initiatief van het Verbond van Verzekeraars. Verzekerden kunnen in dit onderzoek eenvoudig bekijken hoe hun verzekeraar scoort en verzekeraars onderling vergelijken. Onderzoeksbureau Kantar heeft dit jaar voor de vijfde keer onderzocht hoe klanten hun verzekeraar beoordelen op zes aspecten van klantbediening: klantgerichtheid, deskundigheid, contact, duidelijkheid, vertrouwen en tevredenheid. De deelnemers gaven een cijfer van 1 tot 10. Daarnaast zijn bijna 2.500 klantreacties opgenomen op de website. Meer weten? Kijk op https://www.verzekeraarsinbeeld.nl/