Net Promotor Score (NPS) van de adviseur stijgt bij Nh1816 met 2 punten naar 60.
Voor verzekeraar en consument zijn het ‘lokale helden’, de plaatselijke financieel adviseurs. Zij maken het verschil bij advies en bij het afhandelen van schade. Die persoonlijke aanpak wordt alom gewaardeerd. Al jaren en als een van de eerste verzekeraars voert Nh1816 voor haar samenwerkende adviseurs een continu, aselect en onafhankelijk klanttevredenheidonderzoek uit in samenwerking met onderzoeksbureau Feeddex.
Hoge klanttevredenheid
Robert van Loon, Client Services Director bij Feeddex, “Klanttevredenheid is een belangrijk onderdeel in de samenwerking van Nh1816 met haar adviseurs. Dat zie je terug in de resultaten. De adviseurs scoren bijvoorbeeld met een 9,2 zeer hoog op persoonlijke service na afsluiten verzekering’.
Op basis van duizenden respondenten is de gemiddelde NPS score (Net Promotor Score) in 2016 gestegen tot +60 bij advies en +59 bij het afhandelen van schade. Cijfers op ambassadeursniveau waar de adviseurs met recht trots op mogen zijn en waarmee zij hun onderscheidend vermogen onderschrijven naar de markt en met name naar verzekerden.
Als adviseur maak je het verschil
De 100 adviseurs met de hoogste cijfers ontvangen van Nh1816 een award. Zij hebben gemiddeld een 9,2 ontvangen voor het afhandelen van schade. Resultaten die getoond mogen worden en anderen stimuleren komend jaar ook naar het hoogste resultaat te streven. Kasper Otterlo, Otterlo Financieel Advies: “Wij hebben onze klanttevredenheidscijfers over 2016 van Nh1816 ontvangen. Prachtig! Onze verzekerden bedanken we allemaal. Hier doen wij het voor en gaan wij mee door!”
“Als adviseur maak je het verschil en als verzekeraar ondersteun je zo goed mogelijk. Deze combinatie scoort met gemiddeld hoge cijfers in zaken als persoonlijke service, bereikbaarheid, informatieverstrekking en resultaat. We zijn trots op de samenwerking met lokale adviseurs en geloven in hun toegevoegde waarde voor de consument. In die samenwerking voelt Nh1816 zich al meer dan 200 jaar thuis”, aldus Cas Verhage, commercieel directeur bij Nh1816 Verzekeringen.
Andere publicaties:
InFinance | Schadekantoren succesvol bij schadeafhandeling